یارانه نقدی و مستمری خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور، به‌عنوان مرحله اول واریز یارانه نقدی امروز ۲۰ شهریور به‌حساب مشمولان واریز خواهد شد.

یارانه

به گزارش همشهری آنلاین، مرحله ۱۶۳ یارانه نقدی در شهریور ۱۴۰۳ طبق روال ماه‌های قبل در سه بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به‌حساب سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم در سراسر کشور واریز می‌شود.

مرحله اول واریز یارانه نقدی مربوط به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور است که امشب مستمری و یارانه نقدی آن‌ها واریز خواهد شد.

همچنین یارانه نقدی دهک‌های اول تا سوم به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان برای هر نفر، ۲۵ شهریور به‌حساب سرپرستان خانوارهای مشمول واریز می‌شود.

در مرحله سوم، یارانه نقدی سایر خانوارهای مشمول (دهک‌های ۴ تا ۹) به ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان طبق معمول در روز سی‌ام هرماه واریز می‌شود.

بلاتکلیفی اجرای طرح کالابرگ الکترونیک

بعد از اتمام طرح سه‌ماهه فجرانه که در پایان سال قبل برای کمک به معیشت ۷ دهک کم‌درآمد جامعه اجرای شده بود، مقرر شد تکلیف اجرای مستمر این طرح به شکل فعلی یا اشکال دیگر مشخص شود و در این میان باوجوداینکه گفته می‌شد موضوع در هیات دولت در حال بررسی است، هیچ خبر جدیدی از سرنوشت طرح منتشر نشد.

پیگیری همشهری از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز برای کسب اطلاع از سرنوشت طرح کالابرگ نتیجه‌ای در برنداشت. با این حساب، علاقه‌مندان به طرح کالابرگ احتمالاً باید منتظر اتمام تغییرات در بدنه دولت و وزارت کار دولت چهاردهم بمانند.

کد خبر 880409
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    0 0
    اگر حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان و.... عقب بیافتد روزگار خوشی نخواهند دید. زیرا طرح طبقه بندی مشاغل نیز اجرا نشده است.